20.0

Den utbildning jag har för avsikt att gå efter gymnasiet kräver 20.0 i Stockholm har jag nu fått reda på, och på andra håll i Sverige kan man gå den med 19.50 som minst. Detta innebär att jag måste få MVG i alla ämnen, men jag förmodar att Naturkunskap A redan är kört - så en 50-poängskurs kommer bli VG. Får jag resten MVG kommer jag dock komma in på programet i exempelvis Umeå, så nu blir det hårdsatsning. Ett till VG får inte hända, det klarar jag inte. Nu måste allt jag gör vara MVG, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Att jag får VG på 50-poängskursen naturkunskap är givetvis katastrofalt redan som det är - men händer det med ytterligare en kurs går det bara inte. Jag tänker därför hårdsatsa framöver!
Misslyckas jag kommer jag inte in på det program jag vill gå och därmed förändras hela mitt liv.
Misslyckas jag, vilket självfallet kan hända, går jag under.



EDIT:
Jag fick MVG i Naturkunskap A !

Kommentarer
Postat av: Anna

:( alla dessa krav....



kom ihåg meritpoäng dock<3<3

2009-01-25 @ 12:19:39
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ps. Du kommer klara det!Ds. <3333

2009-01-25 @ 12:20:00
Postat av: Frida

meritpoäng vadvadvad?

Höjs hela snittet två poäng om man läser Matematik C och språk 5??????????? hoppashoppashoppashoppas

2009-01-25 @ 14:11:50
Postat av: Anna

vetinte O.O

men...man får ett poäng, :) eller nått

(A)

2009-01-25 @ 17:44:48
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: Anonym

jomen på nått sätt måste ju snittet höjas förresten, hur vet jag inte dock :(

2009-01-25 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0