alla låtar med Evanescence är emellertid bra lala


Ungefär såhär dags i morgon redovisar jag mitt arbete om Tenerife på spanskan O_o
Håller för tillfället på och försöker få ihop en PPT samt stödpapper som jag har för avsikt att ha med under redovisningen


Denna låt är otroligt vacker ! Bara så ni (alla tusentals läsare, haha) vet
Har inte hört texten fram till idag då jag hittade videon i textad version. Kan inte avgöra vilket jag föredrar - att veta vad Amy Lee sjunger i denna låt eller inte? I vissa låtar är det ju texten som gör hela grejen, i andra är det bara musiken som är otroligt bra. Och låten nedan har jag gillat utan att ha uppfattat särskilt mycket av texten  - men i och med att texten nu berör mig (kan inte riktigt peka ut hur, har inte bestämt mig för hur jag ska tolka den) vet jag intee om låten kanske fick en annan betydelse ?



Nu ska jag återgå till spanskan 
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0