Svordomar

Det passar helt enkelt inte alla att svära, så enkelt är det! Detta kunde jag och Nuni konstatera idag då jag uttalade en svordom vid bussen x'D. Det låter helt enkelt inte bra när jag svär, det går väl inte ihop med min personlighet I guess. När Annshu säger "Fuck" t.ex. låter det hur naturligt som helst, men för mig låter det bara konstlat (även vid mindre grova svordomar..^^ xD)

Alltså. Vad ska jag skrivaa?
Försöker tänka efter vilka som skulle kunna läsa den här bloggen. Jag har ju inte givit ut adressen till någon annan än just nuna, men jag veeeet att du johanna har hittat hit. Till min extremt roliga blogg. Jag undrar om du tycker att jag kan svära?

HejJÄVLAhelvetetsSKITfuckingHEJDÅ!

haha gud vad fel.
FÖRLÅT GUD
AMEN


Kommentarer
Postat av: EMELIE VON JORDGUBBE

haha fuck, jälva, skit!

Jag ska fan inte svära!

XD

haha!

2009-01-30 @ 22:39:54
URL: http://evef.blogg.se/
Postat av: Anna

tihihihih faan vad söt du är fridu :)

det funkar inte när du svär nej ;)

pusssssssssssssssar



2009-01-31 @ 11:34:07
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: ellen

jag fattar varför man inte får säga just de orden? på min skola så är dom svin noga med det! jag är så sur på det!varför får man ej säga det om man vill?

hatar den som kom på svärord!

2011-06-25 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0